Hvem vi er

SafeDeck Norge AS ble etablert i 2007 og er en ledende bedrift i Norge innen våre markedsområder.

SafeDeck konsentrerer seg om produkter og løsninger som gjør bygg tryggere.

Vi har 10 års erfaring med prosjektering og montering av helhetlige løsninger innen universell utforming, samt etterlysende merking av rømningsveier.

SafeDeck er markedsleder og bruker utelukkende produkter av høy kvalitet.
Vi er 1. linje leverandør i Norge gjennom egne produkter / merkevarenavn, med tett og mangeårig samarbeid med de rette fabrikkene som har gitt oss enerett.
Dette gjør at vi har markedets beste priser.

Vår erfaring og kompetanse har gitt oss eksklusive rammeavtaler bl.a. med Forsvarsbygg AS (alle typer forsvarsbygg) og Undervisningsbygg AS  (skoler).

SafeDeck er sertifisert for levering til bygge industrien og offshore næringen.

Vårt hovedkontor ligger i Oslo, men vi utfører oppdrag i hele landet.

Vår nettstedsadresse er: https://safedeck.no

Hvilke personopplysninger vi samler inn og hvorfor vi samler de inn

Nettbutikk

For å kunne gjennomføre bestilling er vi avhengig av din leveringsinfo som du fyller ut for å fullføre ordren. Dette er navn, adresse, e-postadresse og telefonnummer. Denne infoen samt din IP-adresse, blir lagret sammen med din ordre.

Navn og adresse brukes til å sende deg varen din, mens e-postadressen din brukes til å sende ut kvittering, angreskjema, faktura og eventuell annen kommunikasjon på e-post om du har godtatt dette. Telefonnummeret brukes til å sende deg leveringsinfo via vår speditør. IP-adressen blir automatisk lagret via netthandelsløsningen vi bruker, og brukes bl.a. til å blokkere ondsinnete brukere.

Kommentarer

Når besøkende legger inn kommentarer på siden, lagres informasjonen gitt inn i kommentarskjemaet i tillegg til IP-adressen til den besøkende og den besøkendes nettleserversjon. Dette gjøres for å bidra til å unngå useriøse kommentarer.

Kontaktskjemaer:

I kontaktskjemaskjema lagrer vi din innsendte information slik at vi kan svare på din forespørsmål

Informasjonskapsler

Hvis du legger inn en kommentar på dette nettstedet, kan du be oss om å huske navn, e-post og nettsted. Denne informasjonen lagres i en informasjonskapsel og er der for å gjøre ting lettere for deg. Du trenger da ikke å gi inn denne informasjonen på nytt neste gang du legger inn en kommentar. Disse informasjonskapslene utløper etter ett år.

For brukere som registrerer seg på vår nettside, lagrer vi også den personlige informasjonen som oppgis i brukerprofilen. Alle brukere kan se, redigere eller slette deres personlige opplysninger når som helst (bortsett fra at de ikke kan endre brukernavnet sitt). Nettstedadministratorer kan også se og redigere denne informasjonen.

Når du logger deg inn, blir det opprettet informasjonskapsler som lagrer innloggingsinformasjonen din og valg du har tatt når det gjelder hvordan innhold skal vises. Informasjonskapsler med innloggingsinformasjon utløper etter to dager, mens de med visningsvalg varer i ett år. Hvis du krysser “Husk meg” vil innloggingsinformasjonen din oppbevares i to uker. Hvis du logger deg ut av kontoen din, vil disse informasjonskapslene forsvinne.

Hvis du redigerer eller publiserer en artikkel, vil ytterligere en informasjonskapsel bli lagret i nettleseren din. Denne informasjonskapselen inneholder ingen personopplysninger, men bare ID-en til artikkelen du nettopp redigerte. Den utløper etter én dag.

Innebygd innhold fra andre nettsteder

Artikler på denne siden kan inkludere innebygd innhold (f.eks. videoer, bilder, artikler osv.). Innebygd innhold fra andre nettsteder oppfører seg på nøyaktig samme måte som om den besøkende hadde besøkt nettstedet som det innebygde innholdet kommer fra.

Disse nettstedene kan samle inn opplysninger om deg, bruke informasjonskapsler eller bygge inn sporingssystemer fra en tredjepart og overvåke hva du gjør via dette innebygde innholdet. Dette omfatter også sporing av handlingene dine via det innebygde innholdet dersom du har en konto og er logget inn på nettstedet.

Analyse

Hvem vi deler dine opplysninger med

Ordreinformasjon som navn, adresse, telefonnummer, organisasjonsnummer og e-postadresse blir delt med Posten Norge AS, DHL Norge / speditør som tar seg av å henholdsvis sende ut og levere ordrene. Informasjonen er kun for å levere ordren og underrette deg som kunde, og kan ikke brukes til andre formål.

  • Våre sider er krypterte. Kryptering er en matematisk metode som sørger for konfidensialitet ved at informasjon mellom deg og nettstedet ikke kan leses av uvedkommende.

Hvor lenge vi oppbevarer opplysninger om deg

Hvis du legger igjen en kommentar, blir kommentaren og informasjon om kommentaren lagret på ubestemt tid. Dette er for at vi kan gjenkjenne oppfølgingskommentarer og godkjenne dem automatisk i stedet for å legge dem i en kø der de må godkjennes manuelt av en redaktør.

For brukere som registrerer seg på dette nettstedet (dersom denne muligheten eksisterer), lagres det også personopplysninger som de oppgir i brukerprofilen sin. Alle brukere kan se, redigere og slette sine egne personopplysninger når som helst (bortsett fra brukernavn). Nettstedets administratorer kan også se og redigere denne informasjonen.

-Personlige data knyttet til din ordre blir automatisk slettet etter to år fra nettsiden, men vil fortsatt være lagret i eget regnskapsprogram i henhold til norsk lovgivning.

Rettighetene dine når det gjelder opplysninger vi har om deg

Hvis du har en konto på dette nettstedet eller har registrert en ordre, kan du be om å få en eksportfil som inneholder personopplysningene vi har om deg. Dette omfatter all data du har gitt oss. Du kan også be om at vi sletter alle personopplysninger vi har om deg. Dette omfatter ikke opplysninger vi er pålagt å lagre av administrative, juridiske eller sikkerhetsmessige årsaker.

For å be om innsyn i data vi har registrert på deg, eller sletting av disse, kan du sende en e-post til post@safedeck.no

Hvor vi sender opplysninger om deg

Besøkendes kommentarer kan bli kontrollert gjennom en automatisk gjenkjennelsestjeneste mot søppelkommentarer.

Hvordan vi beskytter dine personopplysninger

Vi arbeider planlagt og systematisk med å ivareta informasjonssikkerhet og benytter så vel tekniske som organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte de lagrede personopplysningene mot uautorisert tilgang og bruk. I den utstrekning vi deler personopplysninger med tredjeparter stiller vi tilsvarende krav om informasjonssikkerhet til dem.

Dersom du har logget på administratorsidene, eller mobilapp tjenestene våre, og vært inaktiv i en viss tid, vil vi automatisk logge deg av for å bidra til beskyttelse av kontoen din mot uautorisert tilgang. Du er selv ansvarlig for å holde påloggingsinformasjonen (brukernavn og passord) konfidensielt.